تعمیر درب ریلی پارکینگ – تعمیر جک درب ریلی – تعمیر درب ریلی

تعمیر درب ریلی پارکینگ

تعمیر درب ریلی پارکینگ – تعمیر جک درب ریلی – تعمیر درب ریلی – ساختار این نوع درب ها به گونه ای است که یک لنگه درب که معمولا بیشتر از دو و نیم متر است به صورت کشویی به سمت چپ یا راست رفته و فضای ورودی را به طور کلی باز می کند این گونه درب ها برای مکان هایی استفاده می شود که به تمام فضای ورودی پارکینگ نیاز دارد و اندازه درب آنقدر بزرگ باشد که استفاده از مدل هایی مشابه مقرون به صرفه نباشد. درب های ریلی را می توان در پارکینگ های سقف دار و باز استفاده نمود زیرا معمولا باز و بسته شدن این درب کم صدا می باشد.

تعمیر درب ریلی پارکینگ
تعمیر درب ریلی پارکینگ

تعمیر جک درب ریلی

در ایران نصب درب اتوماتیک معمولا در مکان های صنعتی انجام می شود  اما در منازل مسکونی نیز استفاده دارد ازجمله محدودیت های درب های ریلی به کندی سرعت باز و بسته شدن آن و داشتن فضایی معادل اندازه خود درب در سمت چپ یا راست درب است. سیستم های اتوماتیک مناسب با این گونه درب ها به طور کلی تنوع خاصی نداشته و به یک صورت کار می کنند آن هم این است که معمولا موتور گیربکس را در انتهای درب یا در بالای درب و یا پایین آن نصب کرده و در موازات چرخ دنده آن ریل راروی درب سوار می کنند. حال حرکت چرخ دنده ریل رابه حرکت در آورده و در نتیجه درب به جلو و عقب حرکت خواهد کرد.

تعمیر درب ریلی – قطعات سیستم درب اتوماتیک ریلی

درب ریلی – موتور گیربکسی – چرخ دنده – برد الکترونیکی – کلید خلاص کن – صفحه پلیت – شانه دندانه دار – ریموت کنترلی – سنسور (چشمی)

برای انتخاب سیستم درب اتوماتیک ریلی به نکات زیر توجه کنید:

درب ریلی – داندانه شانه ای به اندازه عرض درب باشد. نوع سیستمی که مورد استفاده است از نظر کشش وزن درب مشکلی نداشته باشد. البته سیستم های درب اتماتیک ریلی بر حسب وزن ۵۰۰ کیلو تا ۵۰۰۰ کیلو موجود می باشند.

تعمیر جک درب ریلی
تعمیر جک درب ریلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

تماس 24 ساعته