تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای – تعمیر درب شیشه ای – تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای – تعمیر درب شیشه ای – تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک – درب های اتوماتیک شیشه ای بهترین نوع درب برای داخل ساختمان اداری، مراکز خرید، آپارتمان ها، هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و غیره است. درب اتوماتیک شیشه ای یک مدل درب است که به صورت افقی با کشیدن، معمولا به موازات دیوار باز می شود. انواع مختلفی از سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای مانند درب های کشویی درب های پیاده (تک لنگه، دو لنگه، تلسکوپی)، درب های منحنی و درب های چرخشی وجود دارد. حداکثر باز شدن این نوع درب ها تا ۴ متر می باشد.

تعمیر درب شیشه ای – انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای استاندارد (تک لنگه یا دوگانه)
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (دو لنگه یا چهار لنگه)
درب اتوماتیک شیشه ای دایره ای

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

قظعات سیستم درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک
سوئیچ تعمیر و نگهداری
سنسور داخل درب
سنسور بالای درب
درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای به خاطر کارکرد ساده در عمل باز و بسته کردن، به عنوان بهترین درب معرفی می شوند. حالت استاندارد این نوع درب ها می توانند حدود ۱۵۰۰ سانتی متر باز شوند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک – انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای

۱ لت متحرک ۱ لت ثابت

نوع ۱ لت برای محلی مناسب می باشد که عرض دهانه درب بسیار کم باشد. کارکرد نوع ۱ لت به این صورت است که روی لت ثابت به صورت کشویی حرکت می کند.

۲ لت متحرک ۲ لت ثابت

در این نوع درب ۴ لت وجود دارد که ۲ تا از لت ها ثابت هستند و ۲ تای دیگر متحرک و لت های متحرک در جهت مخالف روی ۲ لت ثابت حرکت می کنند.

۴ لت متحرک ۴ لت ثابت

این نوع از درب برای جاهایی مناسب مب ساشد که عرض بازشو درب بسیار زیاد باشد. در این نو درب۴ لت متحرک وجود دارد. کارکرد این نوع درب به این صورت است که دو لت متحرک دوم سرعت پایین تر از ۲ لت متحرک اول دارند و در آخر باز شدن روی لت های ثابت قرار می گیرند.

منحنی

این نوع درب دارای ۴ لت می باشد که ۲ لت ثابت و ۲ لت متحرک دارد.

تعمیر درب شیشه ای
تعمیر درب شیشه ای

سنسورهای درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای دارای ۲ نوع سنسور (چشمی) می باشد.یک نوع سنسور در داخل درب وجود دارد و نوع دیگر در بالای درب است. سنسورها می توانند برای شناسایی موانع در مسیر بسته شدن درب ها استفاده شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

تماس 24 ساعته