تعمیر جک درب پارکینگ تهران ۲۴ ساعته با ارزان ترین قیمت

تقریبا اغلب مردم از درب پارکینگ ریموت دار استفاده می‌کنند. پس یادگیری روش‌های تعمیر جک درب پارکینگ یکی از ملزومات به حساب می ‌آید. طبیعتا افراد در پی مشکل به وجود آمده، نگران هزینه‌ های تعمیر هستند. به همین جهت قصد داریم در این بخش، راهکارهایی برای شناسایی کردن خرابی جک درب پارکینگ جهت تعمیر جک پارکینگ خود به شما آموزش دهیم. پیدا کردن عیب و تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگ کار آسانی نیست. برای اینکه عملکرد این درب‌های اتوماتیک به درستی انجام گیرد باید همه اجزا بصورت کاملا هماهنگ با یکدیگر کار کنند تا احتمال بروز خطرات ناگهانی به کمترین حد ممکن برسد. توصیه ما به عنوان متخصص تعمیر جک درب پارکینگ برای پیشگیری از بروز خرابی یا خطرات ناشی از عملکرد نامناسب جک برقی این است که این کار توسط متخصصین این کار صورت گیرد. اگر مشکل خیلی جدی نبود خودتان به تعمیر جک درب پارکینگ و رفع خرابی آن بپردازید.

نمایندگی تعمیرات جک درب پارکینگ ارزان تعمیر متخصص در زمینه تعمیر جک پارکینگ و سرویس جک درب پارکینگ می باشد. هدف اصلی ما  جلب رضایت و اعتماد مشتریان است و در راستای این هدف بهترین تکنسین های حرفه ای و تجهیزات تخصصی بکار گرفته ایم.

  • بررسی ریموت
  • بررسی بازوهای جک
  • بررسی چشمی ها
  • تعمیر و یا تعویص لنگه درب
  • تعمیر برد جک درب پارکینگ
  • تعویض و یا تعمیر انواع قطعات
 

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای ارزان تعمیر در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

۰۹۱۲۷۵۴۶۴۷۵

ارزان ترین قیمت تعمیرات جک پارکینگ در تهران

ارزان تعمیر با داشتن متخصصان و تکنسین های مجرب و حرفه ای خود  و همچنین سرعت در انجام خدمات خود از جمله تعمیر جک درب ورودی ساختمان، تعمیر جک پارکینگ یا انواع تعمیر جک درب پارکینگ و سرویس جک درب پارکینگ و همچنین ارایه خدمات تعمیر جک درب پاکینگ سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و…. انواع برندهای خارجی (ازجمله ایتالیایی) و ایرانی با هزینه منصفانه خود موجب شده با بهترین خدمات خود جهت کسب رضایت مشتریان عزیز خود خدمات تعمیر جک پارکینگی در تهران در تمامی مناطق ۲۲ گانه از جمله تعمیر جک پارکینگ غرب تهران ، تعمیر جک پارکینگ شرق تهران، تعمیر جک پارکینگ شمال تهران ، تعمیر جک پارکینگ جنوب تهران را به صورت ۲۴ ساعته انجام دهد.
شما می توانید از طریق تلفن های درج شده در سایت با شرکت ارزان تعمیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما با اعزام متخصص مربوطه در محل شما به رفع مشکل به وجود آمده بپردازند.

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای ارزان تعمیر در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

۰۹۱۲۷۵۴۶۴۷۵

ارزان ترین قیمت تعمیرات جک پارکینگ در تهران

چرا تعمیر جک درب پارکینگ خود را به شرکت ارزان تعمیر بسپاریم؟

 
  • متخصصان با تجربه متخصصان و تکنسین های حرفه ای و باتجربه ارزان تعمیر با بهترین کیفیت انواع و مدل های مختلف به تعمیر جک پارکینگ شما می پردازند.
  • سرعت در ارائه خدمات همچنین شما در هر ساعتی از شبانه روز و بطور ۲۴ ساعته کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود و متخصصان ما در اسرع وقت خود را به محل جهت تعمیر جک پارکینگ اعزام می کنند.
  • هزینه های منصفانه به دلیل تخصصی بودن و داشتن تجهیزات بروز هزینه تعمیرات را با پایین ترین نرخ انجام می دهیم و هزینه های تعمیر جک درب پارکینگ را به حداقل می رسانیم.
  • اولویت با تعمیر قطعات اولویت متخصصان و تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.
  • رضایتمندی مشتری شرکت ارزان تعمیر خدمات تعمیر جک درب پارکینک شما مشتریان عزیر را به بهترین شکل ارائه می دهند و در جلب رضایت مشتریان عزیز می کوشد.

علت خرابی و تعمیر جک درب پارکینگ

در این قسمت برخی علت های خرابی جک درب پارکینگ و همچنین تعمیر آن را توضیح می دهیم:

شکستگی بازو جک

شکستگی بازو جک درب پارکینگ و یا خم شدن شفت آن قابل مشاهده است.متاسفانه در این مورد کار زیادی برای رفع مشکل از دستتان بر نمی‌ آید و باید تعمیر جک پارکینگ را به تعمیر کار بسپارید، تا بازوها را جهت تعمیر باز کند.

اگر شکستکی در قسمت ته جک و پایه سر جک رخ داد: اگر شما به جوشکاری وارد باشید می‌توانید خودتان شکستگی را جوش بزنید، در غیر این صورت شما باید کار را به یک جوشکار بسپارید. در گام اول باید خم شدگی و دفرمه شدن پایه ‌های آن را به وسیله ضربه چکش به حالت اول برگردانید. در گام دوم قسمتی از درب که لازم  است جوشکاری شود تمیز کنید. در گام سوم پایه ‌ها را مانند قبل در جای خود جوش بدهید. توجه داشته باشید که حتما پایه‌ ها در جای خودش قرار دهید. در غیر این صورت در زاویه باز شدن درب پارکینگ، مشکل بزرگی به‌ وجود خواهد آمد.

ضربه دیدن درب و مشاهده آثار فرورفتگی در آن

همیشه لازم نیست یکی از قطعات جک خراب شود تا جک درب ورودی به درستی کار نکند، بلکه ضربه خوردن خود درب و از تنظیم خارج شدن آن نیز می تواند باعث ایجاد اختلال در کارکرد جک درب برقی شود. در صورتی که درب ضربه خورد باشد فارغ از میزان آسیب دیدن درب، زمان نسبتا زیادی برای تعمیر آن نیاز است. اگر روی درب پارکینگ، جای ضربه یا تورفتگی مشاهده کردید و جک باز و بسته نشد و یا با صدای بلند و به سختی کار می کند. می‌توان به خرابی گیربکس جک پی برد و باید تعمیرکار، مشکل را حل کند. 

خرابی چشمی یا شکستگی و سرقت آن

بهترین راه متوجه شدن خرابی چشمی این است که دست خود را از جلو چشمی بالا و پایین کنید تا مسیر دید آن را قطع و وصل نمایید، اگر صدای تیک تیک مربوط به قطع و وصل شدن راه چشمی شنیده نشود مشکل از چشمی جک پارکینگی می باشد. 

به سرقت رفتن چشمی

در صورت سرقت چشمی جک درب پارکینگ، قبل از هر چیزی سیم های مثبت و منفی چشمی به سرقت رفته یا شکسته را از هم جدا کنید و حتما با لنت بپوشانید. سپس به وسیله کلید خلاص کن درب را خلاص کنید و درب را به طور موقت با دست باز و بسته کنید. باید یک چشمی جک درب پارکینگ خریداری و فتوسل درب را نصب کنید.

نفوذ آب

علت اصلی اکثر خرابی ها نفوذ آب درون چشمی می باشد که به علت عدم آب بندی مناسب و یا کیفیت پایین چشمی درب اتوماتیک اتفاق بیفتد. در این حالت به مدار چشمی ها آسیب جدی رسیده و چشمی جک پارکینگی قابل تعمیر نمی باشد و می بایست تعویض گردد.

کثیف شدن چشمی

 علت بعدی می تواند به کثیف شدن درب و لنز چشمی مرتبط باشد. به این صورت که ممکن است درب باز شود و بسته نشود و یا گاهی درب به خوبی عمل کند و چند لحظه بعد در بسته نشود. برای رفع این مشکل می توان درب رویی چشمی را جدا کرد و با آب گرم و حتی مواد شوینده آن را کاملا شست و سپس کامل خشک کرد و دوباره سر جای خود نصب نمود.

قطع شدن سیم

 گاهی اوقات به علت هرز بودن پیچ سوکت یا شکسته شدن سیم ممکن است چشمی کار نکند. در این حالت می بایست چشمی باز شود و اگر قطع شدن سیم از داخل چشمی باشد آن را دوباره وصل کرد.

شکسته شدن چشمی

در بسیاری از مواقع با شکسته شدن چشمی جک پارکینگی درب از کار می افتد. شکستن در این حالت نیز باید چشمی کاملا عوض شود.

ضربه خوردن برد جک یا مدار کنترل

برای برطرف کردن این کار، قادر به تعمیر جک درب پارکینگ نیستید و تنها کاری که از دستتان بر می‌آید، قطع کردن برق ورودی است تا مانع برق گرفتگی شوید.  

سپس با  تعمیرکاران جک درب پارکینگ ارزان تعمیر تماس گرفته تا شکستگی مدار را بررسی و در صورت نیاز مدار جدیدی جایگزین کند.

جهت اطلاع بیشتر جهت راهنمای تعمیر برد جک پارکینگ می توانید به قسمت مقالات سایت مراجعه کنید.

کد ریموت پاک شده یا باتری ریموت تمام شده

یکی دیگر از عوامل باز و بسته نشدن درب ورودی پارکینگ عدم عملکرد مناسب ریموت درب می باشد. در این موارد باید قبل از این که سیستم برق و جک‌برقی را بررسی نمایید، باتری‌های ریموت را چک کنید و در صورت نیاز باتری‌ها را تعویض کنید.
سیستم‌های الکترونیکی بسیار حساس میباشند،و ممکن است به راحتی آسیب ببینند و به تعمیر نیاز داشته باشند. گاهی‌اوقات علت باز نشدن درب پارکینگ ، چسبیدن دکمه‌های موجود برروی ریموت میباشد که به مدار داخلی می چسبد؛ و این همین امر مانع از باز و بسته شدن درب می‌گردد. اگر ریموت جک برقی پارکینگ شما با مشکل روبرو شده است  جهت تعویض ریموت درب برقی کنترل درب با کارشناسان شرکت ارزان تعمیر در تماس باشید.
در صورت داشتن این مشکل درب باز نمی‌ شود. اگر همه واحد ها ریموت ‌شان کار کند و فقط با ریموت شما درب باز نشود، پس قطعا مشکل از ریموت شما است. در صورتی که LED را چک کردید و کم سو یا روشن نشود، یعنی زمان عوض کردن باتری رسیده است.
با تعویض باتری مشکل حل شده و لازم نیست که به ریموت دوباره کد دهید.

سرقت ریموت

معمولا به هنگام خرید جک درب پارکینک دو ریموت در داخل پک آن وجود دارد که یکی ریموت اصلی و دیگری ریموت فابریکی می باشد.

درصورت سرقت هر دو ریموت باید بلافاصله نسبت به غیرفعال نمودن آن ریموت اقدام نمود زیرا سارق که ریموت را در اختیار دارد به راحتی می تواند درب را باز کرده و وارد پارکینگ گردد.

برای حذف کردن ریموت سرقت شده باید رسیور دستگاه را ریست کرد و ریموت های موجود را مجدد کددهی نمود. درصورت عدم آشنایی با نحوه ریست کردن رسیور و اقدام برای انجام این کار، ممکن است سایر تنظیمات مدارفرمان را تغییر داده و دستگاه غیرفعال گردد. 

قطع شدن برق ورودی مدار کنترل یا قطع شدن برق ساختمان

علائم این مشکل باز نشدن درب است. هرگاه درب پارکینگ باز نشد باید پس از مشاهده فیزیکی جک، برق را چک کنید.
امکان دارد در ساعتی که شما می‌ خواهید درب را باز کنید برق آن منطقه قطع باشد. اگر برق وصل بود باید فیوز مربوط به خروجی جک پارکینگ را بررسی کنید تا از وصل بودن برق ورودی دستگاه مطمئن شوید. در صورتی که برق قطع بود آن را وصل کرده و اگر دوباره فیوز پرید، یعنی سیستم جک پارکینگ اتصالی دارد. پس با تعمیرکار تماس بگیرید.

عدم تنظیم درست جک های دو لنگه

درب های اتوماتیک برای راحتی و امنیت ساختمان هستند بنابراین باید به درستی کار کنند. برای این که این درب ها به درستی کار کنند، باید تنظیم کردن جک های دو لنگه به درستی انجام شود. در صورتی که کوچک ترین بی دقتی در تنظیمات این جک ها صورت بگیرد، ساکنین با مشکلات مختلفی مواجه می شوند که مهم ترین آن هم برخورد کردن دو لنگه درب حین بسته شدن است.

تنظیم بسته شدن جک های دو لنگه اهمیت زیادی دارد و باید دقیقا فاصله زمانی بسته شدن آن ها به درستی تنظیم و اعمال شود. تنظیمات دقیق زمان بسته شدن لنگه های درب اتوماتیک خصوصا برای زمانی اهمیت دارد که قرار است این درب ها به صورت اتوماتیک باز و بسته شوند. در ادامه به نحوه تنظیم بسته شدن جک های دو لنگه می پردازیم.

خرابی جک به دلیل سرما شدید

سرمای زمستان می تواند باعث یخ زدن درب اتوماتیک پارکینگ منزل یا محل کار شما و آسیب دیدن آن شود. اما به راحتی می توانید با اعمال نکات بسیار ساده و در عین حال مهم از خرابی قسمت های مختلف درب جلوگیری کنید و در هزینه های اضافی ناشی از خرابی و یا تعمیر جک درب پارکینگ صرفه جویی کنید.

راه های مراقبت از جک پارکینگ در فصل زمستان

جک درب پارکینگ را روغن کاری کنید

با یک روغن مناسب جک درب خود را روغن کاری کنید تا در اثر سرما و خشکی ناشی از آن خراب نشود، در ماه های سرد به صورت دوره ای اینکار را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که جک درب پارکینگ شما خوب و روان کار میکند.

درب های خود را بالانس کنید

در فصل زمستان به دلیل منبسط شدن فلزات ممکن درب ها کمی تغیر سایز پیدا کنند، این موضوع را از باز و بسته کردن عادی درب میتوان متوجه شد که درب ها بالانس هستند یا خیر، اگر متوجه شدید درب ها بالانس نیستند با یک کارشناس تماس بگیرید تا این مشکل را برای شما رفع کند.

جک درب را پشم شیشه بپوشانید

به این دلیل که یکی اصلی ترین علل های خرابی جک درب پارکینگ سرما و برودت ها است، بهتر است به فکر راه هایی باشید تا سرما کمتر بتوانید روی جک درب شما اثر بزارد، یکی از کار های اصلی که به راحتی میتوانید انجام دهید پوشاندن جک پارکینگ با پشم شیشه است.

خرابی شفت جک درب پارکینگ

خرابی شفت جک درب برقی نیز جزو عواملی است که باعث می شود درب به طور کامل از کار بیافتد و امنیت شما در خطر قرار بگیرید. تعمیر شفت و بازوی جک از عهده شما بر نمی آید و بهترین کار کمک گرفتن از تعمیر کار می باشد زیر در صورت شکستگی یا خم شدن بازو و شفت جک، جک باید تعمیر و تعویض شود که این کار فقط از عهده تعمیرکار جک درب پارکینگ بر می آید.

دستکاری افراد غیر فنی

بسیار پیش می ‌آید، افرادی که به تازگی با جک درب پارکینگ و یا مدار کنترل کار می‌کنند به جهت دستکاری زیاد و غیر فنی، تنظیماتش را به هم می‌ریزند و حتی ممکن است ریموت ‌های کد شده را اشتباهی پاک کنند. چنانچه افراد غیر ماهر تنظیمات هم‌خوانی جک را با ریموت خود و یا سایر افراد ساکن در ساختمان به هم ریخته باشند، در نهایت با توجه به تنوع جک پارکینگی، برای تنظیم دوباره‌ی آن نیاز به کارشناس دارید.

تعمیر‌کار جک پارکینگ باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

باید دانش فنی بالایی در زمینه درب اتوماتیک داشته باشد.
باید اجزاء داخلی و خارجی جک پارکینگ را به خوبی بشناسد.
باید ابزار مخصوص جهت تعمیر جک پارکینگ را داشته باشد.
باید با‌تجربه باشد و بتواند جک پارکینگ را به درستی عیب‌یابی کند.
باید انواع ایراد‌های جک پارکینگ و روش حل آن‌ها را بداند.

رایج ترین مشکلات جک درب پارکینگی 

 به صورت کلی مشکلات رایج جک پارکینگ که ممکن است با آن مواجه شویم، شامل موارد زیر است:

درب ها با فشردن دکمه ریموت باز یا بسته نمی شوند
درب ها به صورت ناگهانی باز و بسته می شوند
درب به صورت نیمه باز مانده و موتور همچنان کار می کند
درب ها به صورت کامل باز یا بسته نمی شوند
بازو های جک شکسته اند
تنظیمات زمان بندی باز و بسته شدن لنگه های درب پارکینگ به هم ریخته است
تنظیمات مربوط به زمان بسته شدن خودکار درب پارکینگ به هم خورده و درب به صورت خودکار بسته نمی شود
بروز مشکلاتی در سنسور ایمنی درب اتوماتیک
بروز مشکلاتی در برد جک
باز شدن نصف و نیمه بازو های جک
بروز مشکل در سیستم برقی جک
خرابی و بروز مشکل در خازن و استارتر جک
قطع شدن و بروز مشکل در برق ورودی به جک
عدم کاکرد خلاص کن جک در زمان قطع شدن جریان برق
هر یک از این موارد می تواند به دلایل متعددی ایجاد شوند و تنها یک عامل را نمی توان برای بروز هر یک از این مشکلات رایج جک پارکینگ در نظر گرفت.

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای ارزان تعمیر در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

۰۹۱۲۷۵۴۶۴۷۵

ارزان ترین قیمت تعمیرات جک پارکینگ در تهران

می‌توان گفت نگهداری جک پارکینگ از خرید آن مهم‌تر است. بدین معنا که شما ممکن است یک جک درب پارکینگ با کیفیت را خریداری کنید اما اگر در نگهداری همین جک با کیفیت هم نکات لازم را رعایت نکنید، ممکن است نتوانید آن‌طور که باید از عمر مفید و کارآیی‌های آن بهره‌مند شوید. و بالعکس این موضوع نیز صادق است. چنانچه شما جک پارکینگی را تهیه کرده باشید که به لحاظ کیفیت در سطح متوسطی باشد، می‌توانید با به کارگیری اصول درست نگهداری جک پارکینگ، از طول عمر مفید و عملکرد آن به طور کامل بهره‌مند شوید. به طور کلی رعایت یک سری نکات در نگهداری و استفاده از هر دستگاهی باعث عملکرد بهتر آن وسیله می‌شود. و همچنین موجب می‌شود شما بتوانید مدت زمان بیشتری از آن دستگاه استفاده کنید. در مورد جک‌های درب پارکینگی نیز همین‌طور است. اکثر مدل‌های جک پارکینگی نیاز به بررسی و سرویس‌های دوره‌ای نیز دارند.

سرویس‌ و تعمیر جک درب پارکینگ به صورت دوره‌ای (مثلا ماهانه یا هر چند ماه یکبار) موجب می‌شود تا چنانچه ایراد جزئی در جک ایجاد شده باشد، به سرعت تشخیص داده شده و بر طرف شود. زیرا همان‌طور که می‌دانید اگر به یک اختلال جزئی به موقع رسیدگی نشود، ممکن است مشکل حادتر شده و به سایر اجزا دستگاه نیز آسیب برساند. در نتیجه سرویس و تعمیر جک‌ پارکینگ هر از چند گاهی می‌تواند شما را از پرداخت یک هزینه زیاد بابت تعمیر اساسی، تعویض قطعه و یا در مواردی تعویض کل جک درب پارکینگی تا مدت‌ها بی‌نیاز کند. این نکته نیز حائز اهمیت است که با توجه به نوع جک پارکینگی که خریداری کردید، میزان نیاز به سرویس تفاوت می‌کند، در نتیجه شما باید هزینه‌های این سرویس‌های دوره‌ای را نیز در هنگام خرید جک درب پارکینگ مد نظر داشته باشید. سرویس جک‌های پارکینگی معمولا توسط شرکت‌های تولید و یا عرضه‌کننده آن‌ها انجام می‌شود.

  • تنظیم صحیح می‌دانیم که اکثریت جک‌های پارکینگی دارای دو سرعت اولیه و ثانویه و در واقع تنظیمات سرعت باز و بسته شدن هستند. در وهله‌ی اول این تنظیمات باید به درستی انجام شود تا از بروز برخی مشکلات جلوگیری شود.
  • تناسب جک و ویژگی‌های درب این موضوع نیز در هنگام خرید جک درب پارکینگ بسیار پر اهمیت است. ویژگی‌های جک با ویژگی‌های درب از جمله ابعاد، وزن، میزان تردد در ساختمان، و… باید هم‌خوانی داشته باشد.
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار گرد و غبار و خاک به مرور زمان می‌توانند برای جک مشکل‌ساز شوند. شما صرفا باید جک را گاهی با یک دستمال تمیز کنید تا هم گرد و خاک از آن پاک شود و هم از پوسیدگی و زنگ زدن زودرس آن جلوگیری کنید.
  • دوری از رطوبت رطوبت نیز در طول زمان برای جک‌های پارکینگی مضر است. پس ترجیحا باید از خیس کردن جک و یا شستن آن با آب پرهیز کنید. همچنین اگر مثلا در مناطق شمال کشور زندگی می‌کنید، می‌تونید انواعی از جک پارکینگ را تهیه کنید که نسبت به رطوبت مقاوم‌تر هستند.
  • روغن‌کاری جک این کار حتما باید توسط کارشناس انجام شود. در مورد جک‌های الکترومکانیکی که عملکردشان با کمک حرکت چرخ دنده‌ها صورت می‌گیرد، روغن کاری به صورت دوره‌ای مهم است.
  • دمای مناسب نواعی از جک‌های الکترومکانیکی در صورت داغ یا سرد شدن بیش از حد، دچار اختلال می‌شوند. پس چنانچه ساختمان پر تردد است و درب زیاد باز و بسته می‌شود که موجب داغ شدن جک است، و یا چنانچه در مناطق سردسیری هستید، باید جکی را انتخاب کنید که نسبت به این موضوعات مقاوم‌تر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

تماس 24 ساعته