کاربرد و مزیت مدل های مختلف درب اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک در مکان های مختلف و برای شرایط متفاوت طراحی و تولید می شوند. مهمترین مزیت آنها عدم نیاز به استفاده از دست برای باز و بسته کردن درب و سهولت تردد است. در مراکز بیمارستانی درب اتوماتیک نقش مهمی در کنترل اشاعه بیماری ها دارد. همچنین انواع دربهای اتومات بواسطه باز و بسته شدن اتومات موجب کاهش هدر رفت انرژی شده و در نهایت صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه ها را به همراه دارند.

انواع درب اتومات با کارکرد نرم و بی صدای خود بهترین وسیله در کنترل تردد و سهولت رفت و آمد بشمار می آیند. این نوع دربها ایمن بوده و از شیشه های ضخیم در خود بهره می برند. بدین ترتیب امکان شکستگی شیشه ها وجود ندارد. از طرفی بواسطه شیشه های بکار رفته در آن می توان مناظر و فضای پشت درب اتوماتیک را براحتی مشاهده نمود. این ویژگی برای مکان هایی که دارای نگهبان و بازرسی بوده ایده آل خواهد بود.

در نهایت با ورود نور به داخل محیط موجب استفاده از نور و روشنایی طبیعی در طول روز خواهد شد. دربهای اتوماتیک دارای ظاهری زیبا و مدرن بوده و به ساختمان جلوه با ابهت و مدرنی می دهند. این نوع دربها موجب کنترل ترافیک و تردد در محل ورودی ساختمانها شده و عملکرد مطلوبی دارند. ظاهر زیبای این مدل باعث شده تا کاربران بیشتر به دنبال استفاده از آنها در ساختمان های خود باشند. همچنین عملکرد هوشمند باعث شده است تا صرفه جویی در مصرف انرژی صورت گیرد که این موضوع نیز بسیار مهم است.

کاربرد و مزیت مدل های مختلف درب اتوماتیک
کاربرد و مزیت مدل های مختلف درب اتوماتیک

کاربرد درب اتوماتیک

حوزه امنیتی مانند پادگان ها ، ساختمان های نظامی –  حوزه رفاهی مانند سوپر مارکت ها، هتل ها، مراکز خرید – حوزه صنعتی کارخانه ها، آزمایشگاه ها، سوله ها – حوزه ساختمانی مانند بانک ها، ساختمان های مسکونی، ساختمان های دولتی …..

امنیتی : مانند درب های اتوماتیک مراکز نظامی و مکان های خاص مانند درب های اتوماتیک آزمایشگاه ها و آشیانه پرواز
رفاهی : مانند درب های اتوماتیک پارکینگ منازل درب های اتوماتیک بیمارستان ها و غیره
مصرف انرژی : مانند درب های اتوماتیک هتل ها درب های اتوماتیک فروشگاه ها
بهداشتی : مانند درب های اتوماتیک اتاق عمل و برخی آزمایشگاه ها
سرعت بخشیدن به کار : مانند درب اتوماتیک و مکان های صنعتی
جایگزین نیروی انسانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =

تماس 24 ساعته